värdelösa dag!

  DATUM: 2012-01-11 TID: 05:04:57
  PersonligtPermalink
  0 KOMMENTARER
Trött, halsont, huvudvärk, feber och den perioden i månaden. Känns som en lovande dag.
Hoppas det blir lugnare på jobbet idag iallafall, men det lär va osäkert.

Borde va förbjudet att behöva gå upp såhär pass tidigt, och när man dessutom vet att det är lika många dagar kvar på veckan som man gjort... Ne, kanske ska sluta gnälla!

...

  DATUM: 2012-01-09 TID: 04:48:21
  PersonligtPermalink
  1 KOMMENTARER


Känns mest som allt gör mig förvirrad just nu.
Varför gör man saker som man vet inte är bra för en i längden, det man vet kommer övergå i ett stort jävla svek.
Varför skjuta upp att få allt krossat, ju tidigare dessto bättre sägs det?

Börjar fan tröttna på det här... Beger mig nu till jobbet sen gymmet för lite avreagerning!

Så är det!

  DATUM: 2012-01-07 TID: 17:32:06
  PersonligtPermalink
  0 KOMMENTARER
Ikväll släpper jag tankarna, umgås med fint folk och tar ett varv på dansgolvet..

Förvirrande

  DATUM: 2012-01-07 TID: 12:28:50
  PersonligtPermalink
  0 KOMMENTARER
Vissa dagar får man för sig att man borde skriva av sig, för att få ut allting man har inom sig.
Men orden blir inte som tankarna är , och dom suddas ut lika fort dom kommit ner.

Jag vet varken in eller ut, ändå trivs jag så otroligt bra!

RSS 2.0