Tidsfördriv.

  DATUM: 2010-12-19 TID: 20:36:29
  DjurPermalink
  0 KOMMENTARER

HejHej!

Sitter just nu i sovrummet med trolltider på min lilla tv, och är allmänt rastlös.
Men det är väl så det blir efter en slöhelg. Första helgen på mycket länge jag är i Eskilstuna och i min lägenhet.
Men nu börjar rastlösheten ta över istället.

Blir att kasta i mig lite mat snart, falukorv och potatismos.

Det här blev ett rätt värdelöst inlägg...


Fjärde advent!

  DATUM: 2010-12-19 TID: 17:41:33
  FotonPermalink
  0 KOMMENTARER



Fjärde Advent!

Nu är det sista ljuset tänt och om 5 dagar är det julafton. December har bara susat förbi känner jag. 3 dagar kvar, sen så får ialafall jag jullov. Det är någonting jag ser framemot.

Den här terminen har varit enormt påfrestande, och jag är stolt att jag klarat av att prestera så pass bra. Jag har fått bra betyg och klarat av körkortet.


Året går fort.

  DATUM: 2010-12-02 TID: 20:37:34
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Bild på Amiz, tagen Januari 2009

Godkväll!

Sitter nu i mitt juliga vardagsrum, och gör allt annat än det jag ska göra. Nämligen skriva en rapport. Just nu lockar det inte alls, inte ens med ett glas julmust och en pepparkaka brevid.

Jag insåg nu ikväll att året är snart slut, det är otroligt vad fort tiden går. Jag vet inte om det här året faktiskt har gått fortare eller om det helt enkelt är jag som har blivit gammal.
Snart är det iallafall ett nytt år, ett år där jag inte har en aning om vad som händer, vart jag kommer bo eller vart jag kommer jobba.
Jag vet iallafall en sak, jag ska arbeta. I juni slutar jag skolan, och då slutar jag på riktigt och jag kommer inte sätta mig i skolbänken på bra många år. Nu får det räcka. Det har varit ett utav dom bästa åren någonsin och jag ångrar inte för en sekund att jag hoppade på den här utbildning, men i juli är jag klar, och då får det vara slut på tentor, pluggande halva kvällarna och redovisningar.

Nej, åter till rapporten.


RSS 2.0