:)

  DATUM: 2009-12-25 TID: 20:43:32
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Någonting gjorde så att den här dagen inte blev lika trist som förut.

Har idag gjort julaktiviter som att spöa pappa & bror i monopol, ätit alldels för mycket godis och tittat på filmer, det sista ska jag nu fortsätta med.

 


Julafton.

  DATUM: 2009-12-24 TID: 08:35:10
  Permalink
  0 KOMMENTARER

God jul ska man kanske börja med att säga :).

Klockan är halv 9 och jag har inte ens tagit mig upp ur sängen vilket jag snart borde göra för att hinna bli klar innan vi ska bort till Farmor, glad att hon får va hemma i sin egen lägenhet i jul. :)

Julstämmningen försvann ju men bara försöka va glad ändå och inse att man kanske börjar bli vuxen.

nej, ska upp och äta frukost innan alla blir galna på mig för att jag inte ens fixat håret när vi ska gå.

God jul alla <3

dagen innan julafton, var är stämmningen?

  DATUM: 2009-12-23 TID: 12:30:35
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Imorgon är det julafton och här sitter jag, i mitt gamla rum hemma hos Mamma & Pappa. Förra året när jag säkerligen satt på samma plats och skrev så hade jag nog inte ens tanken om att nästa år skulle jag bo på en annan plats.

Det här året har inte alls blivit som jag tänkt mig, utan mycket mycket bättre. Iallafall slutet på året, och jag hoppas det kommer fortsätta så och jag längtar tills nästa år.

Ska strax bege mig till mormor & morfar om alla här hemma kan bli klara någon gång.

du är saknad där borta massa mil härifrån

Detta fält måste fyllas i

  DATUM: 2009-12-03 TID: 09:23:58
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Godmorgon :)

Sötnos började tidigare idag med, det är en nackdel att va i olika grupper så han for 2 timmar före mig så här sitter jag ensam och iordningfixad.

Ska snart leta upp min gamla fleccetröja och sen åka iväg på föreläsning, "vad är el?" lät ju spännande.......
Hoppas iallafall att dagen går rätt så fort.
Ska packa lite för morgondagen då , för imorgon tar jag tåget upp till Jennie. Det var över 3 månader sen vi sågs och gud vad jag saknar henne, så vi ska spendera helgen tillsammans.


bild.

  DATUM: 2009-12-02 TID: 17:45:05
  Permalink
  0 KOMMENTARER



2 December.

  DATUM: 2009-12-02 TID: 08:29:14
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Godmorgon :)

Här sitter jag med ett glas mjölk & några pepparkakor. Granen lyser (Emma, förlåt jag kunde inte hålla mig) och det är lite vitt utav frosten utanför.
Jag har julstämning.

Söto drog för en halvtimme sen eftersom hans grupp börjar tidigare än mig så jag passar på att skriva lite men ska väl snart dra på mig jackan och vantar och cykla iväg.

På fredag ska jag göra ett besök hos Jennie :D, lääääääääääääängtar. Känns som 1000 år sen, om man jämför med för ett halvår sen då vi sågs dagligen.

Nej, dags att börja fixa sig.