JUL?

  DATUM: 2010-10-24 TID: 10:57:30
  Permalink
  1 KOMMENTARER
Jag har gått i julstämmning ett par dagar, satte faktiskt igång lite julmusik nu på morgonen.

Men jag är absolut inte ensam, när jag kikar runt på bloggarna hittar jag nån som satt upp sin julstjärna i fönstret, nån som har bakat lussebullar. Jag hittade dessutom julmust på ica i förrgår och den fick snällt följa med ner i korgen.

Ge mig jul nu!

Rubrik

  DATUM: 2010-10-22 TID: 11:40:32
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Mitt liv har hamnat i den största berg & dalbanan som finns,
ena sekunden är allt toppen.
Sen händer något och det blir att åka rakt ner, men sen vänder det igen.
Just så känns det, och det kommer fortsätta så till i mitten av november.
Då är ett stressmoment förhoppningsvis avklarat.

Idag är iallafall den vagnen jag åker i, i berg & dalbanan högst upp på toppen.
Jag är glad, jag har haft en bra morgon och jag njuter av att det är vitt ute.
Ska snart fixa till mig och bege på en kort promenad ner mot stan och leta efter en vinterjacka.  Nu ska jag inte behöva frysa så fort jag går ut, man njuter lite mer av hösten/vinter då.

Sen blir det hem och fixa en ceasarsallad och äta, mums.
Lite teoriplugg troligtvis och ikväll träffa tjejerna igen och gå till athena och äta. Ännu mera mums.

Jag njuter av dom 3 dagars ledighet, jag njuter av snön och solen.


Alex modellar.

  DATUM: 2010-10-10 TID: 13:29:02
  Permalink
  2 KOMMENTARER

Som vanligt blir det inte mycket skrivande här, men ska försöka bli duktigare på att slänga in mina bilder.
Så här kommer två stycken med Alex som modell.






RSS 2.0