dagarna flyter på...

  DATUM: 2010-09-08 TID: 19:25:29
  Permalink
  2 KOMMENTARER
Det känns som att mina dagar fylls med saker som ska göras hela tiden nu.
Idag har jag tillbringat ett antal timmar i skolan för föreläsning om ja... lite allt möjligt som kan va bra att veta som blivande automationstekniker.
Sen blev det hem till lägenheten, äta en starbar (Det perfekta mellanmålet, älskar det)
Vidare för 2 timmars teori och det var planerat med ett träningspass därefter men så blev det inte, Fick en cykeltur iallafall.

Nu ska jag sätta mig framför tv.n. Fullspäckad tablå, ska även skriva rent anteckningarna från idag.

19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Idol
21:00 Skånefruar
22:00 Kungarna från tylösand.

Sen godnatt för att va pigg för körlektion imorgon bitti.

Mellanlandning i soffan.

  DATUM: 2010-09-06 TID: 15:22:14
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Bild lånad ifrån google

Sitter nu och mellanlandar lite i min soffa, har tryckt i mig en star-bar så jag ska orka med träningen vid 5. Det blir ett corepass och jag längtar faktiskt. Känns bra.

Nytt projekt i skolan också, äntligen någonting kul.

Nej, skulle bara nämna att jag lever..


RSS 2.0