...

  DATUM: 2009-10-27 TID: 19:17:00
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Varit oaktiv dom senaste dagarna, men så blir det när man befinner sig överallt förutom hemma.

Har även haft lite datastrul men efter en omformatering så hoppas vi det ska funka.

:)

  DATUM: 2009-10-23 TID: 17:13:48
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Nu åker jag till Katrineholm och går på julmarknad och släpper allt. <3

autumleaf

  DATUM: 2009-10-19 TID: 08:53:52
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Godmorgon.

Vaknade upp för 20 minuter sen ungefär, så har lagom fått i mig lite frukost sittandes i sängen. Dagen börjar med sovmorgon och det ska man inte klaga på.

Nytt projekt startar idag, så ja vi får se.

Ska väl kolla runt lite i 10 minuter innan håret får sig en omgång så man kan ta och gå ut.

Jag mår så jävla bra just nu

Är det såhär det känns, då kan jag leva med det. :D

  DATUM: 2009-10-17 TID: 15:42:55
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Efter några timmars alldels för lite sömn tog jag ikapp en timme nyss iallafall, uttrycket att sova kan man göra i graven är ingenting jag tror på.

Jag lovade Alex imorse att jag skulle va hos honom vid 4 idag och helt plötsligt är det 20 minuter kvar tills den är 4, och efter min tupplur så tror jag både smink & hår behöver en justering.

Så bara ta tag i det och traska ut i det otroligt kalla & blåsiga höstvädret, yey posetiv här, men trots detta gnäll har jag världens största leende på läpparna.

mm

  DATUM: 2009-10-17 TID: 11:57:24
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Kan ju sammanfatta gårdagen att den blev inte alls som jag trott när jag slog upp ögonen på morgonen.

hey, its over.

  DATUM: 2009-10-16 TID: 17:30:15
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Nu är det över, första projektet är avklarat.

Just nu sitter jag och väntar på att plattången ska bli varm, köra den några drag igenom håret för att försöka vara lite fin då man ska möta upp Alex och kila på Bröllopsfotografen. Hoppas på att den är bra filmen.

Återkommer säkert lite senare :)

Skolprat.

  DATUM: 2009-10-15 TID: 07:45:12
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Här sitter jag och ska snart göra mig färdig för en heldag med plugg, känns faktiskt bra.

6 veckor har snart gått sen vi startade kursen, det känns inte som det, det känns som det va nyss men ändå som jag alltid har gått här. Det glada humöret jag hade efter första dagen sitter kvar och det är inte bara en eller två gånger jag har fått totala skrattattacker med dom.

Imorgon är det examen, okej kanske inte. Men slutprov & muntlig redovisning står på schemat för det här projektet. Så imorgon efter middag blir det fira med god mat och sen är jag även bjuden på bio och det är ju alltid trevligt.

Planer för helgen annars? Ne, andas ut och samla ork till ett nytt projekt på måndag. Jag ska lära mig svetsa HAHA:P

tvättstugan , diskning & projekt

  DATUM: 2009-10-13 TID: 16:15:50
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Här står jag och väntar på att tvätten ska bli klar där nere så jag kan få in nästa maskin, hjälp vad kläder man har :O, dags att tvätta oftare kanske?

Håller även på att småstäda lite eftersom gruppen kommer hit och arbetar imorgon, då kanske det inte ska ligga kläder överallt.
Emma kommer även på besök imorgon vilket gör mig glad, ett avbrott i studierna.

Nej, ska man kanske fortsätta röja lite, mest sovrummet där det ser hemskt ut.

Godmorgon.

  DATUM: 2009-10-11 TID: 10:06:30
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Godmorgon.

Vaknade upp på ett mindre strålande humör och satte på några avsnitt utav Svensson Svensson, efter att ha halvblundat ett tag så började humöret stiga, på med bra musik och här sitter jag och ler.

Har precis beställt en tågbiljett som ska ta mig hem till Katrineholm vid 12 ungefär, så 2 timmar kvar. Just nu är jag egentligen inte sugen på att åka hem, men har friskis som kallar så det är bara gå dit och vara glad. Ska prova på och köra ryggpasset sen.

Man skulle kanske sminka iordning sig lite och leta fram lite kläder. Datorn förblir nog kvar här så kanske är lite frånvarande till imorgon bitti då man åter ska tillbaka till skolan.
Påtal om skolan, deadline på fredag och det känns bra.

Trevlig gårdagskväll

  DATUM: 2009-10-10 TID: 17:05:15
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Jag igårkväll.

Hejpåer!

Här sitter jag med en hals som värker och en tv framför mig som är lila.

Är lite småtrött idag, efter en trevlig kväll hos Alex kilade vi ner på stan men lika snabbt kilade vi tillbaka till Alex igen, Mycket wii spelande och glada miner.
Framåt 2 höll ögonen på att slå ihop så jag bestämde mig för att kila hemåt och fick sällskap av Alex & Patrik påvägen.

Blir en slökväll idag tror jag för imorgon ska jag åka till Katrineholm igen över natten.