Dag 14/11

  DATUM: 2009-11-14 TID: 08:58:40
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Godmorgon!

Ska strax ta mig upp och äta lite och fixa iordning mig.
Tar bussen till Katrineholm om två timmar, vilket känns behövligt just nu. Jag behöver en plats att plugga på och då är både bussen och katrineholm bra ställen.

Så helgen kommer jag försöka få in en hel del pluggande, ska även hälsa på farmor och möte på friskis.

You spin around , around in my brain <3

ett litet brev om att jag fortfarande befinner mig i livet,

  DATUM: 2009-11-03 TID: 07:19:21
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Här var det inte livat iallafall, men ska försöka återgå till det normala bloggandet vilken dag som helst. Nu tänkte jag iallafall slänga ihop ett inlägg så dom som läser vet att jag lever.

Klockan är nu 7:15, och jag har varit vaken sen 4 ungefär -.- Känns rätt illa men en näsa som vägrar sluta rinna och en hals som river så fort man sväljer så finns inte så mycket annat att göra.
Ska iallafall försöka fixa mig lite strax innan det blir att skutta iväg på föreläsning. 08:30 - 16:30, vad fan är det för tid egentligen?
Hur ska han, den stackars föreläsaren kunna prata om arbetsmiljö & säkerhet under hela den tiden. Det kan man fråga sig. Jag vet att jag kommer sitta i andra tankar efter en timmes lyssnande.

Efter den hemska föreläsningen ska jag iallafall till söto, om han vill ha en förkyld litet troll där. Fast har en känsla av att han inte är fullt frisk nu heller så.

Smink, hår & matlåda...