Natten som var rätt med ändå fel.

  DATUM: 2010-05-21 TID: 07:29:37
  Permalink
  3 KOMMENTARER
Natten var nog egentligen ganska fel, men det kändes så rätt.

Ska väl snart ta tag i disken och mig själv, ta mig upp till skolan och fixa lite med papper och sånt.
Efter mötet som ska äga rum på ASSA (jag är allt annat än pepp på det) så möter jag upp Emma på stan, och det är jag riktigt glad över.

Nej, disk, hår, smink & sen cykla iväg.

Tårarna borde rinna, hoppet borde ha försvunnit.

  DATUM: 2010-05-20 TID: 13:34:22
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Egentligen borde jag vara ledsen nu, men jag klarar av att lyssna på våra låtar, se våra kort och det utan att tårarna börja falla. Jag kan faktiskt le lite grann när jag hör vissa saker.

Jag vet att det kommer bli bra, jag skrev precis en lapp efter att ha skrivit ett långt brev till dig. Brevet ligger på köksbordet och väntar på att bli läst. Om 3 timmar kommer du ha läst det.
Lappen sitter framför mig, det står tre ord. TRE stycken men dom orden kommer få mig att fortsätta tänka såhär.

GE ALDRIG UPP

Det är så dom lyder, dom orden som ska göra att det blir vi igen. Ge mig några dagar, nån vecka kanske en månad sen vet jag att det blir bra.


Brödrost & sena timmar

  DATUM: 2010-05-17 TID: 23:09:35
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Godkväll..

Sitter nu och väntar på att brödrosten ska hosta upp min macka så jag kan få i mig någonting att äta innan sovdags. Jag tvivlar på att det är specillt bra att äta såhär pass sent, men men är man hungrig så är man.

Efter mackan blir det iallafall sovdags, efter gårdagens brist på sovtimmar så är det verkligen behövligt.

- I brist på något vettigt att berätta så slänger jag in en ett år gammal bild.


Som ett glas, rakt mitt itu

  DATUM: 2010-05-17 TID: 00:58:39
  Permalink
  1 KOMMENTARER
Det som skulle hålla i all evighet har just nu spruckit <3

Kvällen i bild och ord.

  DATUM: 2010-05-16 TID: 20:34:19
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Har spenderat gårdagen hos fröken Evensson vilker var väldigt trevligt. Ska försöka slänga upp lite bilder senare ikväll eller under morgondagen.

Ikväll blir det mys med musik, cola & en bok. Lånade SÅLD utav Emma, en självbiografi. Min absoluta favoritgenre när det gäller böcker faktiskt.
Pojken sitter här brevid och spelar wow med systern hans så jag får roa mig själv vilket jag faktiskt inte har någonting emot alls.


Bilden är lite suddig men det är såhär min kväll ser ut :)

skriver av mig lite

  DATUM: 2010-05-03 TID: 16:20:18
  Permalink
  1 KOMMENTARER

För bara en sekund sen var jag lyckligast i världen, nu 2 minuter senare har jag någonting som gnager bakom mig, trots att ingenting har förändrats, utan allt står på samma plats.
Jag vill hem till lilla katrineholm för en stund, jag vill tillbaka dit där jag hörde hemma. Här sitter jag och inte vet vad jag vill med någonting, någonting alls.

Om några minuter, timmar så kommer jag säkert vara den lyckligaste människan men just nu har jag en depp-attack.