Det borde gå..

  DATUM: 2012-08-23 TID: 10:19:04
  PersonligtPermalink
  0 KOMMENTARER
Jag kommer att komma tillbaka, efter en dag så känner jag att så länge tankarna inte hinner ifatt, så går det.


Livet kan vända på bara en sekund.

  DATUM: 2012-08-22 TID: 09:29:01
  PersonligtPermalink
  1 KOMMENTARER
Jag känner mig tom, på bara några minuter gick den här sommaren från att ha varit världens bästa sommar, till att bli den värsta någonsin.

4 månader, kort tid för vissa. Men man hinner lära sig så otroligt mycket under den tiden. Lära sig om en annan person. En person som bara kan göra Pang, bom smack så man ligger där på golvet och ska försöker resa sig.
Men ett steg i taget, tänk framåt.

Mitt första steg är att andas, kunna le och se till att inte tårarna kommer fram.
Men först andas.. så löser vi resten sen.

Utkast: Aug. 1, 2012

  DATUM: 2012-08-01 TID: 16:10:48
  HälsaPermalink
  0 KOMMENTARER
Hallå!
Slog mig för bara några minuter sen att jag faktiskt äger en blogg, och fick ett infall att skriva ett litet inlägg när humöret är på topp.
Sitter just nu och väntar på pojkvännen för att plocka upp min bästa vän sen spendera kvällen i nyköpingshamn och titta på fina bilar , sen äta en glass.
Kan ju även meddela att jag idag sprungit (joggat) 3 km idag.. och på tisdag har jag som mål att orka 5 km. Det var två månader sen jag gjorde det vadet, och trots att jag knappt tränat något så har jag fortfarande det målet.
Hårdkörning och en hel del envishet så ska det nog gå... Det är ju trots allt 6 dagar kvar!