ZZZzzz

  DATUM: 2010-04-26 TID: 14:24:21
  Permalink
  0 KOMMENTARER

ZzzZZzznark.... Så fruktansvärt trött just nu , men det har jag all rätt att vara efter att ha sovit dåligt i två nätter nu. Skulle va skönt att krypa ner i soffan och bara sova men nej, nu ska det först diskas och plockas undan innan, tänkte försöka hålla lägenheten lite fin ett tag iallafall.


yey

  DATUM: 2010-04-14 TID: 09:01:22
  Permalink
  3 KOMMENTARER

Godmorogon!

Sovit riktigt illa inatt och känner mig inte alls pepp inför skolan men det får väl gå. Förhoppningsvis kan vi göra klart allting snabbt och enkelt så vi kan kila hem rätt så skapligt.

Annars har jag inga planer alls idag förutom en powerwalk på 40 minuter och det känner jag mig inte alls pepp inför, men men det är väl då man verkligen ska ge sig ut.

Hey, vilken posetiv blogg detta blev.

min vän kommer till stan

  DATUM: 2010-04-09 TID: 12:34:43
  Permalink
  2 KOMMENTARER


Ikväll kommer sötan till mig och hälsar på, kan man vara annat än glad? :D
och jag vet, bilden på oss är snyggast :P

Men nu sitter jag här och väntar på att golvet i badrummet ska torka lite, sen lite småplock kvar innan jag måste sätta mig framför skolarbetet, trots hemmadag så är man inte pluggfri för det.
Har iallafall lång hemmastudie nu, för ska inte tillbaka till skolan förens på tisdag eftersom klassrummet är upptaget på måndagen.

Jag kan inte säga annat än att jag mår riktigt bra nu :)

Dagens skolarbete.

  DATUM: 2010-04-06 TID: 14:12:54
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Bild tagen i vintras

Gårdagens snöfall har iallfall inte gett några spår, lite sol ute så skulle våren vara perfekt.

Kom nyligen hem efter att haft mötet på Assa, så LIA,n är alltså igång nu. Ska renskriva anteckningarna jag gjorde på mötet sen är dagens skolarbete klart. Kort men innehållsrik dag.

Kvällen blir att mysa med söt, har köpt lite mat så blir Paella ikväll, länge sen jag åt och det är både gott och nyttigt. Tummen upp för det.


blogg

  DATUM: 2010-04-06 TID: 11:27:21
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Klockan är halv 12 och snart ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska ta mig till skolan för att möta upp Pontus, sen ska vi knalla iväg till Assa för ett möte och ja, då har LIA,n börjat.

Tanken var att vi skulle börja vid 10 men vi flyttade det vi skulle göra till efter mötet på Assa.

Får se vad dagen bjuder på annars, sugen på att ta en fika ute i solen men vet inte om uteserveringarna har öppnat än, om det ens är varmt ute?

Nu ska jag värma på hamburgaren från igår och smocka i mig.

Trevlig dag på er:)

Glad påsk

  DATUM: 2010-04-03 TID: 11:16:40
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Jag är nog världens lyckligaste just nu<3

NU ska jag ut i solen och lösa lite korsord tror jag. GLAD PÅSK på er :)


a picture

  DATUM: 2010-04-01 TID: 22:37:33
  Permalink
  0 KOMMENTARER


ett litet inlägg.

  DATUM: 2010-04-01 TID: 18:15:08
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Påskliljor fotade i april förra året

Halloj

Sitter nu och väntar på att sista tvätten ska bli klar i torktumlaren, sen blir det mat och film. Ska kika på Wallander - Kuriren.

Nu är skolan slut och vi kommer inte ses alla förens i höst igen, för nu börjar LIA och sen lov och jag längtar mer än någonsin till sommaren nu. Fast det första vårtecknet har visat sig idag, dom har sopat gatorna.

Nej, nu blir det tacos. <3