träning

  DATUM: 2011-01-27 TID: 18:19:06
  HälsaPermalink
  0 KOMMENTARER
Sitter just nu och peppar mig själv med bra musik.
Ska snart göra iordning mig inför ett träningspass nere på friskis. Idag blir det Afrodans, och jag är taggad.

Trevlig kväll på er!

Morgon!

  DATUM: 2011-01-23 TID: 09:21:10
  PersonligtPermalink
  0 KOMMENTARER

Godmorgon!

Har precis vaknat och sitter nu och kikar på filmen Jägarna, samtidigt som jag intar lite frukost. Kan man få en bättre start? Idag blir det en lugn dag, enda planerna är att ta tag i diskberget och ta mig ner till friskis och köra ett pass.

Hoppas ni får en fin dag!

En eftermiddag på stan

  DATUM: 2011-01-22 TID: 15:34:57
  FotonPermalink
  1 KOMMENTARER

Tillbringade eftermiddagen med en runda på stan. Kom hem med ett par nödvändigheter och några lite mindre nödvändigheter.

Utom sakerna som finns nedan så kom jag hem med 3 stycken vhs filmer.
Grabben i graven brevid
13 snart 30
Jägarna
15 kronor för alla 3. Ett bra köp

Dagens inköp!

Myrorna 15:-



Vas, Åhlens 49:-
Rosa plastros, Åhlens 29:-


Livet är bra härligt ibland!

  DATUM: 2011-01-15 TID: 13:40:44
  PersonligtPermalink
  2 KOMMENTARER
Vissa dagar finns det ingenting bättre än att krypa upp i soffan med en filt om sig. En wallander film på tv.n och ett glas cola brevid!

mitt år

  DATUM: 2011-01-02 TID: 14:20:06
  HälsaPermalink
  1 KOMMENTARER
Egentligen startade året för en dag sedan, men mitt år startar nu.
Med en kropp fyllt utav motivation, glädje och skratt så ska jag ta mig igenom året med
lätta steg. Som att flyga runt på små moln
.