:)

  DATUM: 2009-07-28 TID: 15:06:17
  Permalink
  3 KOMMENTARER


Efter att ha ätit en god lunch avslutad med en caffe latte, så är mitt humör på topp :)
En hel del prat med vännen Isabell och några planer som är fixade.

Nu ska jag nog rensa bland alla böcker.

gratis.

  DATUM: 2009-07-27 TID: 12:27:53
  Permalink
  5 KOMMENTARER


I väntan på att orka göra en bloggdesign eller be Emma lite snällt så får den här gratis bloggdesignen fungera. :)

tankegångar.

  DATUM: 2009-07-26 TID: 15:40:22
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Jag förstår inte, jag förstår inte hur en människa kan ha så svårt att förstå och jag begriper mig inte på mina känslor och mina tankar.
Ena halvan av mig säger att jag ska aldrig aldrig mer prata med honom.
Min andra halva gör tvärtemot, den saknar honom och den går på hans "fylleskriverier".

Dr jekyll & mr Hyde, det är vad han är. Ena dagen talar han om hur mycket han gillar mig & hur mycket han vill att vi ska försöka. Men så kommer dom där ändrade planerna som fick det att ta slut en gång. Då hade han ett skäl, ett skäl som jag tror alla skulle förstå, men nu har han ingenting.

Hur kan jag tycka om någon som borde vara alkolist för att vara den jag vill ha.

Stort kliv i rätt riktning.

  DATUM: 2009-07-26 TID: 10:40:21
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Mitt liv börjar få en mening, det börjar gå framåt...

Om en månad flyttar jag, till en egen lägenhet som finns i en stad, en stad som inte är som Katrineholm.
En liten tvåa på 43 kvm, det är vad jag ska leva på i minst två år.
Strax efter flytten börjar jag på en utbildning som jag för 2 år sen aldrig någonsin trodde jag skulle gå, iallafall inte med ett leende på läpparna.
Jag kommer leva på lån & bidrag, men jag har nog aldrig varit så säker på att det kommer gå bra.

Jag har en månad kvar att njuta av arbetslösheten här hemma i den staden där jag bott i 11 år.
11 år av den senare delen av mitt liv så har rummet jag sitter i nu varit mitt.

Mitt liv tar ett stort steg i rätt riktning, men trots glädjen över det finns det många minnen att titta tillbaka till.

Studenten 2009 är det senaste minnet och skulle jag, ja då skulle jag göra om den 10 gånger till.

Lägenhet :D

  DATUM: 2009-07-22 TID: 09:33:18
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Inom några dagar kommer det ett brev till mig, ett brev innehållandes ett kontrakt som ska skrivas på.
När det har blivit påskrivit så har jag en lägenhet.
En tvåa på 43kvm, och där ska jag tillbringa minst två år. :)

Dagen kunde inte börjat bättre.

Skumma drömmar och trevlig min.

  DATUM: 2009-07-19 TID: 11:22:49
  Permalink
  0 KOMMENTARER



Efter en natt med dålig sömn och morgonen som bestod av en massa skumma drömma, Sånna drömmar som inte betyder någonting. En chock då klockan var halv 11 när jag vaknade.

Efter frukost och ett sms så sitter jag här,

Dagen kommer bestå av film tills ikväll då sminket ska på, håret ska fixas och kläder ska bytas sen ner till friskis och ta över Isabells tid och se allmänt trevlig ut. Det får helt enkelt gå..


gyi

  DATUM: 2009-07-17 TID: 09:38:51
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Sånt här gör mig så iriterad, sista minuten undanflykter. Trots att det kan ligga en sanning i det hela men ändå.


Lägenhetsvisning.

  DATUM: 2009-07-15 TID: 17:21:30
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Lägenhet på G :)

Efter att ha intalat mig själv att det inte är farligt att ringa någon så blev jag trött på mig själv och tog telefonen tills någon svarade. Jag kan ju inte påstå att han lät specillt farlig och på tisdag klockan halv 6 så ska jag titta på lägenheten. En liten liten tvåa på 43 kvm passar mig perfekt.

Så flytt till 1 september kanske inte är en omöjlighet.

rastlös.

  DATUM: 2009-07-14 TID: 20:15:48
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Här sitter jag, uttråkad och rastlös till max.

:)

  DATUM: 2009-07-14 TID: 16:51:09
  Permalink
  2 KOMMENTARER


I brist på text så slänger jag upp en bild ifrån studenten :)

Eskilstuna hem ringde idag så en flytt ifrån katrineholm till Eskilstuna ser inte omöjlig ut, känns läskigt men skönt på samma gång, jag är nog rätt färdig i den här staden..

flytt ifrån allt.

  DATUM: 2009-07-06 TID: 15:45:59
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Nu är det inte långt kvar, om 2 månader ska jag klara mig själv. Ensam i en lägenhet.

2 intresseanmälningar inskickade så får se vart det leder, ESKILSTUNA HERE I COME...

En nattsömn.

  DATUM: 2009-07-05 TID: 09:47:25
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Efter en natts sömn så är humöret uppe på normal nivå igen, tankar som fanns där har sakta men säkert fallit bakåt.

Dagen annars idag blir att sätta mig och plugga matte litegrann , sen ska jag värda på friskis så några planer finns det iallafall. Annars ska jag kanske lägga mig i solen en stund också :)

Hejdå.

Önskan om att komma iväg.

  DATUM: 2009-07-04 TID: 23:06:58
  Permalink
  0 KOMMENTARER


För att man verkligen ska bli besviken på någon så borde man känna någonting för den, förnekelsen har varit min vän. Förnekelsen om den där bubblande känslan i magen som sätter sig som ett leende, men nu... Nu efter alla år så har jag lärt mig. DU ÄR INTE VÄRD MER ÄN DET HÄR.