Mot gymmet!

  DATUM: 2011-04-28 TID: 07:34:15
  HälsaPermalink
  0 KOMMENTARER

Igår innan jag gick och la mig fick jag en ide, jag var pepp på att träna.
Men klockan 21.00 är väl inte den ultimata tiden att få en sån ide, eftersom det börjar bli mörkt (Eskilstuna är ingen trevlig stad att gå i, i mörker) och gymmet är stängt.
Men ihopp om att känslan skulle sitta i nu på morgonen så ställde jag klockan tidigare (Vilket inte behövde, då jag har en så snäll katt som ska peta på mig tills jag vaknar och klappar på honom<3). Och känslan är kvar.

Sitter nu och smälter frukosten lite, och om en halvtimme tar jag cykeln ner till Friskis&Svettis och kör gärnet!


Långfredag!

  DATUM: 2011-04-22 TID: 09:12:14
  VardagligtPermalink
  0 KOMMENTARER




Godmorgon!

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar. Kom hit i onsdagskväll med alla mina djur i släptåg.
Jag sitter just nu i sängen och njuter av friskluften som blåser in genom fönstret och fåglarna som kvittrar för fullt utanför. Det enda som saknas är lite sol, men klockan 11 har metorologerna lovat att den ska kika fram, så än så länge får vi ha det i baktanke.

Det blir nog en ganska lugn dag, men en promenad kanske, mys med katterna och ikväll grillning med några underbara vänner. Kan man få en mer perfekt långfredag?


Vår!

  DATUM: 2011-04-21 TID: 19:10:13
  FotonPermalink
  0 KOMMENTARER

Tänker njuta utav våren här i Katrineholm över helgen!

frukostbild!

  DATUM: 2011-04-16 TID: 09:58:55
  HälsaPermalink
  1 KOMMENTARER

Dagens frukost

Deal!

  DATUM: 2011-04-16 TID: 08:48:34
  HälsaPermalink
  0 KOMMENTARER
Godmorgon!

Underbart det är med lördagmorgnar när man nödvändigt inte måste gå upp. Det har jag tagit till vara på och ligger fortfarande i sängen med skön musik.

Igår kväll gjorde jag och Emma en deal. Stegräknaren ska på och steg ska räknas. Minst 5000 steg per dag. Jag har ingen aning om hur mycket man brukar gå, så vi startar med det och får väl öka om det blir för enkelt.
Jag har även bestämt mig för att försöka undvika godiset.
Det kommer bli svårt eftersom det snart är påsk, och jag kommer tillbringa nästa vecka i katrineholm.

Ska fortsätta ligga här tills 10, då blir det tvätt & frukost!

Deppattack

  DATUM: 2011-04-08 TID: 15:23:05
  PersonligtPermalink
  1 KOMMENTARER

Vissa dagar är det svårt, riktigt svårt!

Saknaden tar över och alla bra tankar bara finns där igen, jag hoppas på att du ska höra av dig och säga någonting dumt så allt agresiva tar över mig och puttar bort allt jobbigt.
Jag vill ha dig så nära så det inte går, samtidigt vill jag inte se dig inom en mils avstånd.

Jag älskar dig & hatar dig samtidigt.

En deppattack av saknad.


RSS 2.0