förkyld?

  DATUM: 2009-08-29 TID: 17:02:39
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Hejhej :)

Här sitter jag och skriver i mitt tomma rum, det finns lite mer att göra men det kommer snart bli klart.

Tisdagen är dagen D och jag sitter här och är är förkyld, känner på mig att det inte är en liten enkel förkylning utan en rejäl då det värkar bakom tänderna. Lite skumt men det gör det på mig när en rejäl förkylning inväntas.

Ikväll blir det iallafall räksallad med en massa vitlöksås, det kanske kan få bacillerna att försvinna.

Det var väl allt....

Livet i en flyttkartong.

  DATUM: 2009-08-27 TID: 11:54:18
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Att packa ner sitt liv i flyttkartonger kan faktiskt kännas ganska märkligt. Det är saker ifrån mitt gamla liv, det gamla livet i katrineholm. Dom gamla sakerna ska förenas med dom nya som senare kommer dumpa in en och en...

Just nu lever jag livet i en flyttkartong och ja, det hela känns ganska märkligt.

yeeah!

  DATUM: 2009-08-23 TID: 17:11:31
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Hello :)

Just precis förtillfället håller jag på att få fason på mitt hår samtidigt som jag bloggar lite.
Ska om 20 minuter ta mig ner till Friskis och värda ett stängningspass & ha möte.

Jag är nästan blivit klar med staketet nu, bara lite småfix kvar men det fixas på tio minuter imorgon.

Trevlig kväll på er.

blä

  DATUM: 2009-08-22 TID: 14:09:36
  Permalink
  0 KOMMENTARER


Den människan som skapade mensvärken borde sakta försvinna härifrån.


bild..

  DATUM: 2009-08-22 TID: 10:01:25
  Permalink
  1 KOMMENTARER

Lurven, sommaren 2008

Godmorgon!


I brist på fantasi och ett tomt ordföråd....

  DATUM: 2009-08-21 TID: 22:09:46
  Permalink
  1 KOMMENTARER

I brist på fantasi och ett tomt ordföråd.

Tennforssen..

  DATUM: 2009-08-21 TID: 15:24:50
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Tennforssen, Utanför Åre.

Hej!

Det är otroligt vad fort tiden går, klockan är snart halv 4 och jag har inte gjort någonting direkt idag men det kanske behövs nu när skolan drar igång om två veckor.

Jag sitter iallafall bänkad i sängen med datorn i knät och Beck- Mannen med ikonerna på tv.n framför. Jag älskar dom filmerna och tänkte ta och titta igenom alla nu innan onsdag då jag och Emma ska se den nya på bio.

Helgens planer blir iallafall att måla klart staketet, eventuellt träffa Simon och möte&stänga på friskis. Sista helgen boende i katrineholm blir riktigt lugn och det gillar jag.

Nej, nu återgår jag till filmen. :)

big breakfeast.

  DATUM: 2009-08-21 TID: 09:42:21
  Permalink
  1 KOMMENTARER


Man kanske skulle återupta det här med bloggandet, åtminstonde nu när man snart försvinner härifrån.

Det känns faktiskt ganska bra, jag är ju trots allt klar här, i den här staden och med det här folket.
Men jag lär nog dyka upp lite då och då här hemma iallafall, för hemma kommer det nog vara ett bra tag till.
Hey, jag blir flickan med två hem och det är ju faktiskt inte så dumt.

Nu blir det iallafall frukost för min del :)

kort.

  DATUM: 2009-08-09 TID: 16:00:57
  Permalink
  3 KOMMENTARER


Klockan börjar nu närma sig 4 och jag har i lite drygt 3,5 timme målat staketet, både en och två gånger. Halva klart så bara andra halvan kvar, men känner mig duktig:)

Dagen för flytten börjar närma sig och imorgon blir det fortsätta med packningen eller målningen. Det är dom saker som inom 2,5-3 veckor ska vara klart.

..

  DATUM: 2009-08-06 TID: 16:17:36
  Permalink
  1 KOMMENTARER

I brist på fantasi om någonting att skriva kan jag iallafall berätta att gårdagen var riktigt trevlig och kajrocken var över förväntat bra faktiskt :).

Den här dagen är iallafall inte mycket att hurra för.

En bild i brist på fantasi

  DATUM: 2009-08-06 TID: 11:23:40
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Blåklockor, mörsil

bild.

  DATUM: 2009-08-04 TID: 21:42:32
  Permalink
  0 KOMMENTARER

Roddan

Mindre än en månad kvar till flytten och jag längtar massvis samtidigt som jag känner mig otroligt stressad.
Packningen måste komma igång nu så allt är fixat och klart.

Dagen har sprungit iväg och jag har fikat med en gammal vän & sen tittat på kk-joggen.