kvällsfunderingar om allt och ingenting.

Det är fredag.. eller nej, klockan övergick precis till lördag. 1 månad kvar till jag får min första anställning, jag ska alltså räknas som vuxen och lämna studentlivet bakom mig för att utföra någonting vettigt om dagarna.

Jag borde egentligen sova, men alla tankar bara far omkring. Jag funderar på lägenheten, hur det blir att flytta tillbaka till katrineholm (folk verkar iallafall vilja ha mig tillbaka dit), jag funderar på kärleken och känslor överlag. Jag kan ha valt rätt, men ändå så fel just nu.

Det blir ett väldigt osammanhängade inlägg det här, men jag behöver få försöka få ner mina tankar någonstans. Även om jag egentligen inte lyckas så bra.

Trots allting ser jag så ljust på framtiden, men jag kommer sakna flickorna här, jag kommer sakna skolan. Alla glada ansikten varje morgon, tjatet om vems tur det är att köpa kaffe och när omprovet är (trots att alla alltid lyckas få bra betyg). Jag kommer sakna det mesta i Eskilstuna, trots att både det värsta och det bästa hänt i den här stan. Tillbaka till dåtiden men som lite mognare och lite äldre... förhoppningsvis även lite klokare!

Kommentarer
Postat av: emma ce

Det var fint skrivet tycker jag. Och precis som du säger så finns jag här för dig <3

2011-05-21 @ 18:02:06
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Lämna ett spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0