Efter regn kommer solsken

Som jag sa igår..
Det blir bättre!

Efter en rätt så skaplig natt med ett par timmar sömn så känns allting bra mycket bättre. Och inte ens att det snöar berör mig, för idag kan jag le även om jag inte är överlycklig. Men jag är dom bästa man kan ha runt omkring och det betyder otroligt mycket.

Ska faktiskt ta mig iväg och träna efter skolan, för att jag tänker vägra gräva ner mig i soffan en kväll till. Allting löser sig faktiskt alltid :)

Tack Emma för ditt stöd igår <3

Kommentarer
Postat av: emma ce

Aw, vad söt du är! <3

Himla skönt att det känns bättre idag! Och hoppas träningen går bra (:

2011-05-03 @ 16:22:18
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Lämna ett spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0